560 slov o prvním dílu Letopisu Narnie

Zestárnul jsem do věku, ve kterém jsem opět schopen číst pohádky a při jejich čtení opět prožívat radost. Sáhl jsem tak po sérii Letopisy Narnie, kterou napsal C. S. Lewis. Lewise znám především z jeho populárně naučných teologických knih (Rady zkušeného ďábla, Problém bolesti…). Některé z těchto knih jsou složitější a nečtou se zrovna snadno.… Pokračovat ve čtení 560 slov o prvním dílu Letopisu Narnie

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds je krásný milostný dopis

Úvod Nový rok, další Zelda. Začít nový rok Zelda hrou je pro mě nová tradice, které bych se chtěl držet. I letos se mi to povedlo. Prohrábnul jsem se ve svém osobním katalogu a našel v něm díl s podtitulem „A Link Between Worlds“. Pokračování „A Link to the Past“ z roku 1991, které vyšlo… Pokračovat ve čtení The Legend of Zelda: A Link Between Worlds je krásný milostný dopis

Moje dojmy z Nintendo Directu (únor 2023)

Je to tady! 8.2.2023 proběhl první letošní Nintendo Direct, ve kterém byly představené produkty a služby, jenž mají vyjít v první polovině letošního roku. Prezentace byla dlouhá čtyřicet minut. Během tohoto času jsme měli možnost vidět hromadu dodatečného obsahu, remástry a také pár nových her. Mé očekáváni bylo nízko a tak mě Nintendo mohlo jedině… Pokračovat ve čtení Moje dojmy z Nintendo Directu (únor 2023)

666 slov o knize Jméno růže

Já to skutečně přečetl! Já jsem to zvládl. Po patnácti letech od maturity a dvou odkladech, jsem tento historický román přečetl. Poprvé jsem ho viděl zfilmovaný. Následně jsem si zakoupil knihu, kterou jsem dvakrát rozečetl a kvůli promýšlení konkrétních tématu nakonec odložil a už se nevrátil. V letošním roce jsem se rozhodl, že bych chtěl… Pokračovat ve čtení 666 slov o knize Jméno růže

Krást může ten, kdo to umí – Skyward Sword edice

Musím se vám vyzpovídat. Musím se náhle důvěrně svěřit o událostech, které se tak náhle udály předchozí dny. Ještě teď nevím zda bdím, a nebo sním. Nevím zda bolest, kterou prožívám je skutečná a nebo jen výplodem mé nemocné mysli, která se sama chce sužovat v hněvu, zoufalství, beznaději, protože si nemůže pomoct. Nevím, zda… Pokračovat ve čtení Krást může ten, kdo to umí – Skyward Sword edice

Moderní je být fascinován esoterním

Párkrát do měsíce se mi stane, že mi můj rodinný příslušník prostě musí sdělit nějakou důležitou zprávu. Dozvídám se všelijaké hrůzné věci a pokaždé mají jednu věc společnou. Vždy se jedná o „inside info“, které někdo vypustil na internet a vždy je to 100% pravda, protože proč by někdo na alternativní scéně lhal, že? Však… Pokračovat ve čtení Moderní je být fascinován esoterním

Deset let zábavy s 3DS a jeho klenoty

Tak schválně! Kdo z vás po přečtení nadpisu ví, o co jde? Celým názvem Nintendo 3DS je kapesní herní zařízení, které umělo zobrazovat hry ve 3D bez barevných brýlí a dalších serepetiček. Ani se vám nedivím, pokud nevíte která bije. Všichni už jsou totiž na Switchi. Pokud jste stejný pamětník jako já, nebo se rádi něco dozvíte z herní historie, vítejte! Máte před sebou článek, ve kterém se budu snažit vylíčit své vlastní vzpomínky, které se mi váži s tímto, dnes již obstarožním, kusem „železa“.

Záhada jak je to s Legem byla v roce 2023 rozluštěna

O tom jak je Lego progresivní korpo už bylo napsáno dost hoven. I letošní katalog (2023) má své poklady, na které budu ještě dlouho vzpomínat. V tomto textu bych vám chtěl nabídnout jiný úhel pohledu na celou věc. Dopředu předesílám, že závěr textu nebude ve stylu „Za všechno mohou ilumináti!“ (a Kalousek samozřejmě). Uvedu vás… Pokračovat ve čtení Záhada jak je to s Legem byla v roce 2023 rozluštěna

Jak správně zobrazovat ikonky pomoci HTML5 a CSS

Tento stručný a snad jasný návod mě napadl, když jsem po několika měsících, přidával do patičky svého webu ikonku klubu blogerů. Je tam uveřejněný zdrojový kód pro vložení ikonky a po jeho přečtení mi málem vypadly všechny vlasy na hlavě. Rozhodl jsem se pro vás napsat revidovaný kód s vysvětlením, které vám může pomoci mít… Pokračovat ve čtení Jak správně zobrazovat ikonky pomoci HTML5 a CSS

Rok 2022 na blogu a vize pro následující dny, měsíce

Předně bych chtěl poděkovat všem mým anonymním návštěvníkům, čtenářům, kteří zde chodíte v pravidelných intervalech, nebo jste tady zabloudili přes vyhledávání na Googlu. Ve skrytu své duše jsem si přál, aby tento web překročil číslo 6000 návštěvníku do konce roku. O co jsem měl větší radost, když jsem viděl, že se to 28.12.2022 skutečně povedlo.… Pokračovat ve čtení Rok 2022 na blogu a vize pro následující dny, měsíce

Kdybych já vytvářel hru #1 – Metroidvania

Rok 2022 byl rokem, kdy jsem se pevně držel svého předsevzetí. Opravdu jsem v letošním roce hrál jen dvě hry s pod žánru akčních her – Metroidvania. Oriho jsem si užil a dal jsem mu s odřenýma ušima osmičku. Druhou hru Star Wars Jedi: Fallen Order jsem nedohrál a ani to v budoucnu nemám v… Pokračovat ve čtení Kdybych já vytvářel hru #1 – Metroidvania