SteamWorld Dig 2 Jeskyně – The Oasis & Yarrow

Rosie’s Storage

Obsah: Cog mod, 3x Ironium, Azurite, Rosie’s Dumbbells

Vydejte se vlevo a jděte pořád dál až získáte vylepšení “Hook Shot”. Pak se vraťte až do místa s karavanem na pozadí. Přitáhněte se nahoru. Nalevo pokračujte dál, ale moc silně se ne přitáhněte. Dopadněte do prostoru mezi dvě plošiny.  Vpravo se nachází tajná místnost s artefaktem (7/42) “Rosie’s Dumbbells”. Těsně před vylepšením se nachází úzká šachta s dvěma kaktusy. Na jejím konci vytěžte čtyři horniny.

Swim Swam Sway

Obsah: 2x Cog mod, Topaz, 3x Yngwium, Amiigo Figurine

Plavte vertikální šachtou. Držte se spíše na levé straně. Zhruba v polovině šachty se nalevo skrývá tajná místnost s artefaktem (místo s více ostny blízko u sebe) (31/42) “Amiigo Figurine”. Uvolněte si cestu skrz horniny a vyhýbejte se rostlinám. V sekci, kdy plavete pro změnu nahoru, se držte opět vlevo. Nechte rostlinu, aby vám otevřela tajnou místnost s vylepšením.

Leaky Lodge

Obsah: 2x Cog mod, Ametrine, Zoinkonium, Radiant Orchid

V jeskyni kopejte pouze do dílku, které se neobnovují. Až dorazíte k velké kamenné kostce, podkopejte ji tak, aby nespadla. Pod velkou kamennou kostkou se vlevo nachází tajná místnost s artefaktem (32/42) “Radiant Orchid”. V pasáži s dvěma šneky si nezapomeňte vytěžit “Ametrine”. Pomoci “Pressure Bomb” uvolněte velké kamenné kostky a pokračujte do sekce vpravo. Vytěžte “Zoinkonium” a pokračujte do další sekce se stropními rostlinami. Na samém vrcholu místnosti si vytěžte opět “Ametrine” následně kousek dále “Zoinkonium”. V horizontální šachtě vedoucí směrem doprava se mezi kyselinou nachází tajná místnost s vylepšením. Následuje horizontální šachta se slimáky. Nechte slimáky ať vám uvolní cestu z jeskyně.

Hodge-Podge Hang

Obsah: Cog mod, Ametrine, Scented Candle

Po vstupu do jeskyně si napravo můžete všimnou artefaktu (34/42) “Scented Candle”. Ten získáte tak, že kus skalní stěny podlétnete směrem doprava. Minimálně budete potřebovat “Jet Engine” na úrovni 2 a vylepšení “Maverick Afterburner”. Pokračujte vyznačenou trasou. Vlevo nahoře si nezapomeňte vytěžit “Ametrine”. Na konci této strastiplné cesty na vás čeká vylepšení.

Mushi Mushi Snuggery

Obsah: Cog mod, Diamond, Bowl of Cereal

Jeskyně prověří vaší dovednost létat. Sledujte cestu. Narazíte na “Diamond”. V úseku, kde musíte proskočit mezi třemi balóny, se za nimi vydejte dolů a vlevo najdete půdu. Půdu vykopejte a najdete artefakt (35/42) “Bowl of Cereal”. Na konci jeskyně na vás čeká vylepšení.